De mix die TENQ toepast is uniek. We leveren vers drinkwater in combinatie met redactionele programmering op een digitaal scherm. Dit maakt van TENQ een uiterst effectief platform om jongeren te bereiken. Onze waterkoelers staan op 185 scholen door heel Nederland (VMBO, HAVO, VWO, MBO, ROC en WO). Uit onderzoek blijkt dat groeiend overgewicht onder scholieren een toenemend probleem is. TENQ ondersteunt de ambitie om het eet- en drinkpatroon van jongeren te veranderen en past uitstekend binnen een gezonde schoolkantine. Het design van onze waterkoelers is robuust, water is gezond en de beeldschermen voorzien de jongeren van dagelijks nieuws en informatie.

Een innovatief medium met landelijke dekking en impact, waarvan adverteerders kunnen profiteren. In Nederland zijn op dit moment ruim 1,3 miljoen tieners. Voor adverteerders zijn deze jongeren moeilijk te bereiken en juist daarop speelt TENQ in. Campagnes kunnen interactief gemaakt worden door bijvoorbeeld een combinatie met smartphones te maken. Onze creatieve afdeling denkt daarover graag mee om zo maximaal rendement uit een campagne te halen. Bovendien kunnen we veel praktijk voorbeelden overleggen. Als adverteerder profiteer je van de learnings uit eerdere campagnes. Vragen? Neem contact met ons op!

Annemarie, 15 jaar: Ik drink nu veel vaker water in plaats van zoete frisdrank!

Job, 16 jaar: Na het sporten is het chill dat je echt ijskoud water kan drinken op school.