Jongeren bereiken?

Jongeren bereik je op school. 
Jongeren zijn lastig te bereiken voor adverteerders. TENQ is het platform bij uitstek om een commerciële boodschap bij deze doelgroep voor het voetlicht te brengen. Scholieren zijn leerplichtig tot en met 18 jaar en door de inzet van TENQ bereik je ze dáár waar ze dagelijks zijn: op school.

Jongeren bereik je digitaal.
TENQ is een beeldscherm geïntegreerd in een waterkoeler, waarop de mogelijkheid bestaat om te adverteren. In heel Nederland zijn deze innovatieve waterkoelers op scholen geplaatst en de dekking is dus nationaal. TENQ is te boeken als landelijk netwerk, maar tevens selectief inzetbaar.

Teens create the future.

tenq

De schermen hebben een gemiddelde contactfrequentie van 18,3 per week. Bron TENQ.

Mogelijkheid tot interactieve campagnes met smartphone.

Op een groot deel van de scholen hangt er een groot tv-scherm achter de TENQ waar de campagne ook zichtbaar op is.

Het is mogelijk meerdere timeslots per loop te boeken.


252 digital screens

Aanwezig op 193 scholen

per dag 250.000 scholieren

leeftijdopleiding

Hoe werkt het?
Op de schermen wordt doorlopend redactionele content getoond voor jongeren. Deze eigen TENQ programmering wordt afgewisseld met commercials. De lengte van de spots is 10 seconden en er kan voor zowel bewegend als statisch beeld worden gekozen. Alle spots worden vertoond in een loop van telkens zes items. Het is voor adverteerders tevens een optie om voor ‘full ownership’ van een scherm te kiezen (gedurende één of meerdere dagen). Onze accountmanagers vertellen er graag meer over.

Naar ontwerpservice